2013. április 5., péntek

Manga fordítások

Sziasztok! Jó régen nem mutatkoztam, ennek oka, hogy manga fordításokba kezdtem. Már vannak olvasható fejezetek, amikre büszke is vagyok. Persze ezeken a mangákon nem egyedül dolgozom. Van lektorom is, akinek igen hálás vagyok, hogy segít. A későbbiekben majd szerkeszteni is fog, és tudom, hogy ügyes lesz^^ Jelenleg a Kodomo no Jikan, az Akikan és a Papillon- Hana to Chou van ak aktív listámon. Mind három manga nagyszerű, érdemes elolvasni. Én meg örülök, hogy belekezdtem. Természetesen vannak tervezett mangáim is, de mindezeket az oldalamon, a Butterfly Magic oldalon lehet megnézni, valamint a már kész mangákat is ott lehet elérni.
Ez persze nem azt jelenti, hogy anime kritika nem lesz. Egy darabig még biztosan nem leszek aktív, de remélem, hogy ez nem sokáig marad így. Addig is lessétek meg a mangákat^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése